Дни
Часове
Минути
Секунди

Благодарим Ви, че участвахме на DIGI PAY 2021.

Важна информация относно Заповед на Министерство на Здравеопазването

Предвид последните мерки на Министерството на здравеопазването и на основание заповед № РД-01-748/02.09.2021 г. на служебния министър на здравеопазването, по време на регистрацията на 1 октомври, Ви молим да представите на място по време на регистрация на събитието на 1 октомври, някои от следните документи, че сте:
👭ваксинирани или преболедували COVID-19, удостоверено с валидни документи за ваксинация или за преболедуване по смисъла на Заповед № РД-01-733 от 27.08.2021 г. на министъра на здравеопазването или
👭с отрицателен резултат от проведено до 72 часа преди влизане на събитието изследване по метода на полимеразно верижна реакция  (ПСР тест) за COVID-19 или бърз антигенен тест (до 48 часа преди влизане на събитието), удостоверено чрез валиден документ съгласно Заповед № РД-01-733 от 27.08.2021 г. на министъра на здравеопазването.
Надяваме се да приемете нашето решение, което е в полза на това всеки да прецени по какъв начин да покаже, че е здрав в деня на събитието.
Надяваме се да ни разберете и подкрепите, защото смятаме, че това е правилният подход, за да се видим повече хора на живо.
Екипът на DIGI PAY!!!

Какво получавате?

•Да задавате въпроси по всяко време

•Възможност за бизнес контакти на живо с професионалисти иноватори от финансовия свят- банковия, финтех, сектора на сигурността и предотвратяването на измами

•Възможност да научите първи за тенденциите и да обсъдите предизвикателствата в сферата на плащанията с лидерите в тази сфера

•7 CPE точки за участие в обучение от ACFE

•Пълен достъп до конференцията

•Записи и презентации след конференцията

Стрийминг на конференцията за всички, които не могат да присъстват на живо

Снимки от събитието

Лекторите

Лекторите

EP-045899A_PAUNOVA

Ева Майдел

Член на Европейския парламент (група ЕНП), Комисия по икономически и парични въпроси

Тема: „Нови европейски политики и изисквания – цифрови плащания, самоличност и портфейл“

Ева Майдел e член на Европейския парламент (група на ЕНП) и председател на най-голямата организация на асоциации и граждански движения в Европа – Международно Европейско движение.
Приоритетите в работата на Ева Майдел са развитие и внедряване на иновации технологии, подкрепа на предприемачите и устойчивите инвестиции в Европа, както и по-качествено образование.
В Европарламента тя е член на Комисията по промишленост, изследвания и енергетика и Комисията по икономически и парични въпроси. Ева Майдел е координатор и говорител на групата на ЕНП в Специалната комисия по въпросите на изкуствения интелект в цифровата ера.
Два пъти е носител на приза „Евродепутат на годината“.

Marcin_Nadolny_PHOTO(1)

Марчин Надолни

Ръководител звено “Банкови и застрахователни измами за регион ЕМЕА” Институт SAS

Тема: “Шоу на живо за предотвратяване на измами в дигиталния свят”

Марчин Надолни ръководи практиката на EMEA за банкови и застрахователни измами. Той е отговорен за дефинирането на стратегията за излизане на пазара, развитието на бизнеса, подкрепата за внедряване с експертни познания и анализ на измами. Марчин и неговият екип са експерти по темите, които помагат на банки, застрахователи и други финансови институции да се борят с измамите и финансовите престъпления в цифровия свят и подобряват превенцията във всички области, включително всички видове измами с плащания, измами с молба / самоличност, измами със застрахователни претенции, вътрешни заплахи.

Марчин е опитен експерт за борба с измамите, но също така с огромен опит в приложенията за машинно обучение в бизнеса. Той има над 17 години професионален опит, натрупан в SAS, но също така в PwC, Toyota Bank и в DaimlerChrysler R&D. По време на кариерата си Марчин ръководи екипи за измами на държавно и регионално ниво. Участва в множество проекти, отговарящи за проектирането и внедряването на стратегии за откриване на измами с поддръжка на машинно обучение и мрежови анализи и по-специално ръководи екипа от анализатори, прилагащи платформата за управление на измами SAS Enterprise в най-големите банки в Централна Европа.Марчин е завършил математика във Варшавския университет и притежава магистърска степен по приложни компютърни науки от Университета на Алберт-Лудвигс Фрайбург, Германия.

Weder Souza 2

Уедер Суза

специалист по финансови престъпления, SAS Институт

Тема: “Шоу на живо за предотвратяване на измами в дигиталния свят”

Суза работи за предотвратяване на измами, отпадъци и злоупотреби от 2006 г., винаги фокусиран върху темите, свързани с анализ на данните. Уедър е завършил компютърно инженерство, управление на бизнеса, притежава магистърска степен по Анализ на големи бази данни и е сертифициран специалист по борба с изпирането на пари. Работи в SAS от 2014 г., като помага на организациите да вземат по -добри решения чрез мощни анализи, идентифициране и предотвратяване на финансови загуби и престъпни дейности.

IMG_6766(1)

Светлин Лазаров

Началник на сектор „Дигитални анализи и открити източници“: ГДБОП

Тема: “Тенденции в киберпрестъпността при онлайн плащанията”

Светлин Лазаров, началник на сектор „Дигитални анализи и открити източници“ в отдел „Киберпрестъпност“ към ГДБОП-МВР. От 21 години се занимава с компютърни системи, а от 10 години се специализира в разследването на киберпрестъпления. Бил е представител на МВР в работната група за създаването на Закона за киберсигурност. Участвал е в експертната група по актуализирането на националната стратегия за киберсигурност – „Киберустойчива България 2023”. Член е на междуведомствена оперативна група за действие при инциденти със значително въздействие върху мрежовата и информационна сигурност в България, както и на Европейската оперативна група за киберпрестъпления към Европол. Също така е контактна точка 24/7 за атаките срещу информационните системи на национално и европейско ниво.
Victor Stoyanov 1

Виктор Стоянов

Директор Дистанционни услуги и дигитални канали, УниКредит Булбанк

 

Виктор Стоянов има дългогодишен опит в банковата система, като е заемал различни позиции, предимно в областта на банкиране на дребно. Неговият професионален опит включва развитие на дигитални канали, плащания и иновации, продуктово и бизнес развитие, проектен мениджмънт, лизингово бизнес развитие, оценяване на риск и клиентска сегментация.

 

Д Алексиев

Даниел Алексиев

Зам.-директор „Платежни услуги“ в БОРИКА
Тема: “Как се промениха банките в посока Отворено банкиране. Ползите от новата услуга InfoPay, Вашият нов финансов профил”

Даниел Алексив е заместник – директор „Платежни услуги“ в БОРИКА АД. Притежава 15 години стаж в банковата сфера, като през по-голямата част от тях е работил върху развитието на дигитални продукти и услуги. През 2018 г. става част от екипа на програмата Elevator Lab – най-мащабната мрежа за партньорство на финтех компании и стартъпи в Централна и Източна Европа. До 2019 г. ръководи отдел “Дигитално банкиране и иновации” в Райфайзенбанк (България), като отговаря за дигиталната стратегия и трансформация на банката. Към екипа на БОРИКА АД се присъединява в началото на 2020 г. със задачата да създаде и развие стратегическия за компанията проект InfoPay. Проектът е в отговор на европейската платежна директива PSD2 и новите регулации, които тя налага. Чрез уеб приложение и мобилна апликация InfoPay клиентите – физически и юридически лица, ще получат бърз и лесен достъп до техния финансов профил и ще могат да управляват финансите си навсякъде и по всяко време. Даниел Алексиев притежава магистърска степен по „Икономика“ към Софийския университет „Св. Климент Охридски“.

Филип Мутафис

Филип Мутафис

Един от основателите на Paysera.bg и член на УС на БАСКОМ

Тема: „Предизвикателствата на Open Banking пред финтех сектора“

Филип Мутафис е инвеститор и сред основателите на Paysera България – местното представителство на литовското дружество за електронни пари- Paysera LT и една от първите финтек компании в страната. Той е член на Управителния съвет на Българската асоциация на софтуерните компании (БАСКОМ).

От началото на тази година съдейства за навлизането на HeavyFinance Crowdfunding платформа.

Има дългогодишен опит в компании от IT индустрията- Dynamic Solutions, Singular, Unisoft, Sirma Business Colnsulting, Balkan Services. През цялата си кариера участва в иновативни за българския бизнес дейности – първите интернет лаборатории, внедряване на ERP системи, лансирането на най-успешната интелигентна бизнес система в България QlikView. Лектор е на множество събития за бизнес планиране. Включва се като лектор и ключов партньор на DIGI PAY още в първото му издание през 2016 година.

Piotr Narczyk - Picture

Пьотр Нарчик

Изпълнителен директор на OneSpan, Централна и Източна Европа

Тема: „Идентификация и удостоверяване на клиента в дигиталното пътуване”

Пьотр е отговорен за развитието на бизнеса на OneSpan в Централна и Източна Европа и Прибалтика, а също така за изграждането на отношения с всички клиенти и партньори в региона. Опитът на Пьотр са решения, които установяват доверие в самоличността на хората, техните устройства и транзакции в рамките на Digital Journey на клиентите. Piotr помага на клиентите си да защитят цифровите си канали, а също и да защитят крайните клиенти от измами като има изключителен опит в управлението на риска. Той завършва Варшавския университет в Полша и няколко следдипломни изследвания, фокусирани върху мениджмънта и Информационните технологии. В личния живот, Пьотр е баща на 2 деца и много се забавлява с пътуванията.
Marina

Марина Шидероф

Основател на Fram Creative Solutions

Тема: „Оптимизиране на мобилното банкиране : лесно банкиране = щастливо банкиране

Марина Шидероф е основател и главен дизайнер на Fram, компания за дизайн от следващо поколение, която специализира в умни дизайн решения за бизнеси, опериращи в дигиталната ера. Fram: на норвежки означава „напред“.

Марина е първият човек, който отваря вратите на CX-a в България и е признат експерт във световен мащаб за Customer Experience. Тя притежава богат български и международен опит (Германия, Франция, Швейцария и Далечният Изток). Завършва „Hochschule für Bildende Künste Braunschweig“, в Германия, и Техническият Университет в София със специалност „Продуктов и индустриален дизайн“.

Марина има богато портфолио от проекти за FinTech индустрията, както за „новите“ играчи (блокчейн и разработчици на иновативни инструменти), така и традиционни участници в сферата на дигитални разплащания, финансов софтуер, електронна търговия), ICOs, IT и стартъп компании. Марина помага и на установени марки в пътя им към разширяване на дигиталното си присъствие и в търсене на нови възможности за разработване на дигитални продукти и услуги. Работила е за клиенти като Coca-Cola HBC, Dynamo Software, Software Group, D-Bank, Easy Credit, Econt, Bauer Media Group, Nova Broadcasting Group, Net 1, Iris Solutions и много други.

IMG_240

Мердихан Исмаилов

Главен дигитален и информационен директор, IRIS SOLUTIONS

Тема: “Отвореното банкиране – нови хоризонти за дигитални плащания”

Мердихан Исмаилов е с повече от 16 години опит в банковата сфера, като заема мениджърски позиции в областта на продуктовия мениджмънт и развитие, управление на дигитални банкови канали и разплащания, като повече от 12 години ръководи електронните канали на Алианц Банк. След 16 години в банките и възползвайки се от старта на инициативата за отворено банкиране в Европа се прехвърля към финтек индустрията с една основна цел – да се изгради подходящата среда и инфраструктура и отвореното банкиране да се превърне в следващата тенденция за развитие на банковия бизнес и това да не остане само като красиви думи в изказванията на банкови професионалисти и визионери. Той е главен дигитален и информационен директор на IRIS SOLUITIONS е платежна институция, лицензирана от БНБ. Притежава лиценз за европейски доставчик на платежни услуги (PSP) в съответствие с Втората директива за платежните услуги (PSD2). Компанията е топ TPP доставчик на Балканите.

Stanev_Alexander

Александър Станев

Главен оперативен директор, Евротръст

Тема: „Новото нормално в света на идентификацията: дигиталният живот на хората и компаниите“

Александър Станев, главен оперативен директор на Евротръст Технолоджис. Има над 25 години в областта на дигиталните плащания, иновативните дигитални услуги, електронното фактуриране, електронните подписи и електронната идентичност, софтуерните и аутсотрсинг услуги. Ръководител е множество успешни проекти в областта на плащанията, сред които изграждането и развитието на платежната система БИСЕРА, Проект IBAN, система СЕБРА, системата за СЕПА междубанкови плащания в Евро, мобилни плащания и др. Завършил е физика в Софийски университет „Климент Охридски“ и има степен Магистър по бизнес администрация от Нов български университет.

Нели Йоловска

Нели Йоловска

Директор на дирекция „Продажби“, БОРИКА

Тема: “Съвременната форма на електронна идентичност, как и кога тя ще бъде възможна у нас”

Нели Йоловска е директор на дирекция „Продажби“ в БОРИКА АД. Към дружеството се присъединява през 2017 г. От 1993 г. е част от най-голямата медийна група у нас в областта на Информационните технологии – IDG България (ICT Media), а в продължение на 10 години успешно управлява водещите ИТ медии в страната – списанията CIO и PC World, вестник Computerworld, сайтa www.idg.bg и др. През 2007 г., по инициатива на ръководената от нея ICT Media и с нейно активно участие, се основава Клуба на ИТ мениджърите, който оперира и до днес. Опитът й се простира извън пределите на България, като част от ръководния екип на голяма софтуерна компания. Завършила е Техническия университет в София, със специалност „Информационни и комуникационни технологии и програмиране“.

Христо Пеев

Христо Пеев

CEO Motion Software

Тема: Бъдещето на децентрализираните финансови услуги- как да направим финансовите услуги по-сигурни като избегнем човешкия фактор

 

Христо Пеев е разработчик на софтуер и предприемач, който в момента изгражда най-цялостната отдалечена работна платформа – Motion Software. Той е избран от Forbes България като един от 30 предприемачи под 30 години, които променят света през 2019 г. От 2014 г. Христо участва в разработването на ключови продукти на FinTech, RegTech и Blockchain, водени от най-големите финансови институции и блокчейн компании в бранша.

Svilen Stanchev

Свилен Станчев

Търговски директор,
Ай Би Ес България (IBS)

Тема: „Борба с измамите в света на транзакциите в реално време. Да дадем повече права на екипите, за да гарантираме безопасността на клиентите и запазим потребителското преживяване“

Свилен Станчев e търговски Директор в Ай Би Ес България (IBS) – една от водещите ИТ компании в страната с фокус върху финансовата индустрия, аналитикс решенията и системната интеграция. Текущо IBS изпълнява ключови проекти във водещи банки, свързани с дигиталната трансформация, PSD2 регулацията, модернизирането на инфраструктурата и управлението на информационните активи. Свилен Станчев има над 13 годишен опит в ИТ сектора. Интересите му са свързани с инфраструктурата, API Economy, E2E analytics решенията, които помагат за развитие на дигитални бизнес модели.

Йордан Стоянов

Йордан Стоянов

Изпълнителен директор и основател на PayMan Group

Тема: “Успешните модели в бизнеса с разплащания и клиентско преживяване”

Йордан има над 15 години опит в трансформационни проекти във финансовия сектор – пионер е в дигитализирането на цели сегменти от банковия бизнес. Заемал е ръководни позиции в интернационална банкова група, както на местно така и на международно ниво.

Към днешна дата, той е основател и Изпълнителен директор на PayMan Group, която се занимава с платежни услуги и мобилни плащания.

Йордан е партньор в един от водещите инвестиционни фондове в региона – New Vision 3 и отделно от това е инвеститор в няколко технологични компании. Вярва, че само продуктови компании могат да станат еднорог в Източна Европа.

Йордан е идеалист и като такъв е един от основателите на think-tank платформата SophiaLab и участва в редица законодателни инициативи, целящи подпомагане на бизнес климата и решаване на проблемите в бизнеса и регулаторите в win-win контекст.

Павел Георгиев 2

Павел Георгиев

Съосновател и зам.-председател на Българската Асоциация на Сертифицираните Етични Хакери

Тема: „Хакерски похвати за измама към клиентите – тенденции и развитие на фишинг атаките“

Павел Георгиев е с повече от 12 години опит в различни търговски компании, като е заемал различни позиции в IT отделите – от First line support, System Administrator до IT Supervisor. В момента работи като Специалист информационна сигурност в РайфайзенБанк България. Завършил е Технически Университет – София. От 2016 година се интересува активно от информационна сигурност и Penetration testing. През 2018 година се сертифицира като Certified Ethical Hacker. От 2020 година е лектор Пловдивски университет “Паисий Хилендарски”.
Janet_Naidenova_BEA

Жанет Найденова

Председател на Българска e-commerce асоциация

Тема: “Предизвикателства и ползи от дигиталните плащания за онлайн търговците”

Жанет Найденова e собственик на JNN Консулт ЕООД, първата маркетинг консултантска агенция, учредена през 1999 г., специализирана в областта на технологиите, дигиталния и интегрирания маркетинг, маркетинг агенция на Gartner за България. Притежава над 30 годишен професионален опит в областта на ИТ и маркетинга, 8 от които – в световна FORTUNE 500 компания, достигайки позиция маркетинг директор за ЕМЕА (Европа, Африка и Близкия Изток).

Найденова е маркетинг консултант на SEED (Southeast Europe Enterprise Development) – донорска организация на IFC (International Funds Corporation) към Световната банка, спечелила наградата “Най-добър консултант за Югоизточна Европа”, ICT маркетинг експерт на Европейския съюз. Тя е първият преподавател по Интернет маркетинг в СУ, магистърска програма по е-бизнес, първият сертифициран Магистър по Guerrilla Marketing в света, издател на множество ‘White Papers” в областта на технологиите. Тя е член на Българска Асоциация по Маркетинг, съучредител на Асоциация на малките и средните предприятия България. Тя е съучредител и председател на Управителния съвет на Българска Е-комерс Асоциация (www.beabg.com).

Милчо Хекимов

Милчо Хекимов

Съосновател на Българската Асоциация на Сертифицираните Етични Хакери

Тема: „Хакерски похвати за измама към клиентите – тенденции и развитие на фишинг атаките“

Милчо Хекимов работи от 5 години в IT сферата. В момента изпълнява длъжността на техночески директор в Quality House – компания предлагаща QA консултатски услуги. Той е управител и съосновател на Foothold Security – компания фокусирана върху откриването на проблеми в сигурността на приложения и системи използвайки подход, имитиращ реални атаки. Милчо е съосновате и член на Българската Асоциация на Сертифицираните Етични Хакери.

image001 (1)

Радой Стоянов

Вицепрезидент – Финансова индустрия, DIGITALL

Тема: “Lightning Network- глобален отворен стандарт за P2P разплащания в интернет, който конкурира картовите и банкови разплащания”

Радой прекарва над 10 години от кариерата си в банковия сектор като директор и изпълнителен директор в областта на ИТ, операции и маркетинг, както и още 14 години като софтуерен инженер и консултант. През последните 5 години съветва клиенти и отговаря за проекти за дигитална трансформация в банки, застрахователни и финтек компании. Специализира в дигитални бизнес модели и клиентски пътеки, блокчейн, изкуствен интелект, отворени финанси и финансово здраве. В момента Радой е Вицепрезидент на DIGITALL, отговарящ за клиентите във финансовата индустрия.
Ivailo Mateev Cropped

Ивайло Матеев

Член на УС и изпълнителен директор Операции на ОББ
Тема:”Принципно описание на програма за сигурност на плащанията на ниво банка”

Ивайло Матеев започва кариерата си в ОББ през 1992 г. През годините заема различни позиции в областите Планиране и бюджетиране, Управленско счетоводство, Управление на проекти, Бизнес процеси и организация, Управление на клоновата мрежа. В периода 2009 – 2017 г. е Главен оперативен директор на ОББ. След придобиването на Обединена българска банка от белгийската финансова група KBC Груп през юни 2017 г., Ивайло Матеев става член на Кънтри тийма на КВС Груп за България, член на УС и Изпълнителен директор Операции на ОББ.

Асен Тасков

Асен Тасков

вицепрезидент Киберсигурност, Paysafe

Тема: „Очертаване на заплахите и противниците за проактивна киберзащита“

Асен Тасков се присъединява към Paysafe през 2015 г., като в момента заема длъжността вицепрезидент Киберсигурност. През годините е участвал във формирането на SOC (Security Operations Center), в дейности, свързани с Инженеринг, Архитектура, CTM (Cyber threat management), IAM (Identity and access management), Комплайънс и е бил част от Penetration testing екипи. Той започва развитето на екипа по информационна сигурност в Paysafe с двама души и чрез своите управленски умения и мотивация успява да го разшири до 80 постоянни служители и 20 временни. В момента екипът по информационна сигурност е една от основните движещи сили в посока компанията да се превърне в лидер в сферата на информационната сигурност.

Борис Гончаров

Борис Гончаров

Главен стратегически директор, AMATAS


Тема: “Подкопаване на блокчейн: реален риск или ирационален шум”

Борис Гончаров е ентусиаст в сферата на информационната сигурност и визионер с над 12 години операции и опит в сигурността на информацията. Той работи като главен стратег по киберсигурност в AMATAS, където е фокусиран върху представяне на бъдещето на сигурността и определяне на корпоративни стратегии и тактики за защита.
Преди AMATAS Борис е председател на Центъра за високи постижения в областта на киберсигурността (CSeCoE) в G4S Europe. Той е редовен лектор на водещи събития за сигурност като InfoSec Europe, Gartner Security & Risk Management Summit, IDC Security Roadshow и други. В момента Борис поддържа индустриални сертификати от най-високо ниво, включително CISSP, ISSMP, CCISO, CCSP, CEH, TOGAF и CHFI.

Детелина Момчева

Детелина Момчева

Икономически директор за България, Settle

Детелина Момчева е икономически директор на Settle за България. Детелина стартира кариерата си в Индия в холандска консултантска агенция, работи за образователен
старт-ъп в Египет, управлява маркетинг активностите на Valvoline и Texaco за 14 пазара от Централна и Източна Европа, развива картовия бизнес и управлява програмата за лоялност на Shell в България.

Ангел Кънчев

Ангел Кънчев

Основател и изпълнителен директор на BRIGHT

Тема:” Управление на измами в ерата на AI”

Ангел Кънчев е основател и изпълнителен директор на BRIGHT, международна консултантска компания, която вече 15 години работи за решаване на наболели бизнес проблеми с иновативни технологии като AI & Machine Learning. Ангел създава BRIGHT с визията да помогне на бизнеса и ИТ да създават стойност заедно. Фокус на BRIGHT са цялостни решения за дигитализация на процеси, анализ на данни в реално време и киберсигурност.
Ангел има 20 годишен опит като консултант в създаването на иновативни решения за големи финансови компании. В ерата на AI технологиите, BRIGHT използва тяхната сила за по-бързо и ефективно решаване на бизнес проблеми свързани със сигурността и растежа на бизнеса, извличайки добавена стойност от наличните данните.
Ангел е завършил Harvard Business School и е магистър от Техническия Университет в София.

Горан Ангелов портрет

Горан Ангелов

CEO, IBS Bulgaria

Модератор

Горан Ангелов има над 20-годишен опит в информационните и комуникационните технологии, както и в осъществяването на редица успешно реализирани ИТ проекти за бизнеса и публичния сектор. Той е основател и управител на IBS България, една от водещите компании в страната с фокус върху финансовата индустрия, аналитикс решенията и системната интеграция, изкуствен интелект, Fintech и Regtech решения, борбата с измамите и финансовите престъпления.

IBS Bulgaria е българска компания – ИТ консултант, системен интегратор и производител на софтуер и оторизиран представител на IBM за България. От 2003 година до сега обслужва най-добрите компании и държавни агенции.

Eduard Tsvetanov

Едуард Цветанов

CEO, Patterns Technology

Модератор

Едуард Цветанов е основател на Patterns – първата агенция у нас, специализирана в бизнес развитието и позициониране на технологични продукти. Едуард започва кариерата си в офиса на най-голямата лобистка група в Европа, Burson-Marsteller. След като натрупва професионален опит в Англия, Белгия и Бразилия, той се връща в България през 2017 г., където по-късно ръководи местния пазар на британския финтех гигант Revolut. Едуард е член на Sophia-Lab, ръководител Mobile Banking.

Pavel Kaminsky

Павел Камински

PCI QSA, CISSP, CISA, CEH, основател и главен изпълнителен директор, 7Security Ltd.

 

Модератор

Павел Камински – PCI QSA, CISSP, CISA, CEH, експерт по информационна сигурност, одитор, редовен лектор на различни конференции в страната и в чужбина, основател и главен изпълнителен директор на 7Security Ltd – компания за информационна сигурност, оторизирана да предоставя PCI DSS сертификация на търговци и доставчици на платежни услуги в Европа и CEMEA.

Събитието ще бъде на живо с осигурен стрийминг.

Партньори

Генерален партньор Отворено банкиране

Златни партньори

Сребърни партньори

Бронзови партньори

Партньори

Партньор Локация

За какво е събитието?

За кого е събитието?

За какво е събитието?

  • За достъпни, сигурни и удобни дигитални плащания

  • Мониторинг на измами при банкови, мобилни плащания; Засичане на измами и решения за превенция

  • Киберсигурност и справяне с кибератаки

  • Верификация на дигитална идентичност, нови цифрови решения, решения „Познаване на клиента“; Управление на идентичността и достъпа на данни

  • Електронен подпис, гъвкава идентификация, облачна идентификация

  • Биометрични данни

  • Европейски и национални регулации; отворено банкиране

  • Нови технологии за плащания, нови бизнес модели при плащанията, финтех технологии за плащания

  • Мобилни приложения за плащания и банкови услуги; Мобилни уязвимости и атаки; Решения за защита на приложения

  • Машинно обучение и изкуствен интелект

  • Блокчейн; Криптовалути

  • Управление на проекти за сигурност; Защита на данните при плащанията

За кого е събитието?

  • Собственици и изпълнителни директори на банкови институции, консултантски компании, телекоми и финтех компании, фокусирани в решения за по-удобни и сигурни плащания

  • Лидери по сигурността, мениджъри по управление на риска и справяне с онлайн измами, експерти и анализатори

  • Специалисти по информационна сигурност и съответствие; Мениджъри в банковия, телеком и сектора на онлайн плащанията

  • Регулатори, институции за справяне с онлайн измами и престъпления

  • Компании за сигурност на данните и връзките

  • Доставчици на решения за сигурност, консултанти по сигурност и компании за софтуерна интеграция на решения

  • Финтех компании, които предлагат решения, свързани с плащания

  • Компании, предлагащи решения за електронен подпис, електронна идентификация, предотвратяване и анализ на данни, изкуствен интелект, блокчейн и криптовалута

Каква е нашата цел?

С какво DIGI PAY се отличава от другите събития?

Каква е нашата цел?

  • Събитието се стреми да даде сигурност на бизнес и клиенти в безпроблемната оценка на риска и идентичността

  • Намаляване на измамите

  • Изграждане на доверие, за да се гарантира лоялността на клиента

  • Да помогне в представянето на цифрови услуги за по-добро потребителско изживяване и устойчивост на бизнеса

  • Да ангажира B2B клиенти чрез технология

  • Да даде повече възможности за представяне на глобално мащабируеми решения

С какво DIGI PAY се отличава от другите събития?

  • Събитието е специализирано в сектора на разплащателнията
  • DIGI PAY дава фокус върху потребителите
  • Събитието дава акцент върху цифровото банкиране и плащанията, които се увеличават поради глобалната здравна криза , увеличават се и свързаните рискове.
  • DIGI PAY се фокусира върху смекчаването на цифровите атаки в реално време, което става все по-важно. Технологичната готовност за плащания става задължителна.
  • Според Доклада за плащанията в световен мащаб през 2020 г., следващите 2-3 години цифровите плащания ще бъдат най-предпочитани след виртуалните карти.
  • DIGI PAY се стреми да отговори на по-високите очаквания на потребителите за достъпни и сигурни плащания.
  • DIGI PAY предлага силно партньорство, за да изградите по-добро присъствие на пазара на вашата технология.

Добра причина да станете партньор:

Добра причина да станете партньор:

  • Ще водите едно от най-добрите професионални събития за плащания в България

  • Ще се запознате отблизо с Вашите бизнес партньори и клиенти

  • Ще инвестирате в стратегическата мисия за обучение на клиенти относно сигурни практики в цифровите плащания

  • Ще демонстрирате Вашите решения и услуги

  • Ще разширите популярността около Вашата марка и ще увеличите информираността на клиентите си чрез нови потребителски медийни канали

  • Ще научете повече за новите бизнес модели и решения

  • Ще откриете потенциални бизнес партньори и перспективи

  • Ще помогнете на българските иновативни и финтех компании да се позиционират на международния пазар

DIGI PAY 2020

Хибридното събитие се проведе на 1 октомври 2020 година

  • Над 40 участници бяха на място

  • Над 120 участници бяха онлайн чрез интерактивна платформа

  • Международни водещи лектори Константин фон Алтрок (директор STO по-безопасни плащания), Марчин Надолни (ръководител на EMEA Банково и застрахователно измама, Институт SAS), Андреас Кициос (Ръководител на практики за измами за SAS Гърция и Източна Европа)

  • В събитието участваха многобройни лектори от областта (регулаторни органи; доставчици на решения; лидери и мениджъри на плащания, измами, анализи, AI и Fintech компании)